Cases

  • P&O Ferries

    Voor dit bedrijf gaf ik de training Duurzame Inzetbaarheid, Effectieve Communicatie en Verbindend Leiderschap en verzorgde ik de training Effectieve Communicatie voor de OR.

    “De training raakt medewerkers, stimuleert hen in het denken over hun eigen rol en aandeel in situaties en processen.” Leonieke Verbove, HR manager P&O Ferries

    “De expertise en het vertrouwen dat Govert uitstraalt zorgt ervoor dat je op je gemak voelt en het uiterste uit het geleerde kan halen.” – Arjan P&O Ferries

    ” In de ruim 35 jaar werken heb ik zeer regelmatig ook communicatietrainingen gehad maar nooit zo pakkend!” Arjenne Wijerse, Teamleader Passenger Operations – P&O Ferries

  • Veiligheidsregio Brabant Zuid Oost

    Deze veiligheidsregio investeert in Verbindend Werken en gaf mij de opdracht voor de trainingen Effectief en Verbindend Communiceren en Verbindend Leiderschap.

    “Absolute meerwaarde en ik ben blij dat we de stap als organisatie hebben gezet!” Laurens Arts, Sectorhoofd Bedrijfsvoering

    “Leuke, boeiende training met veel afwisselende opdrachten en theoretische onderbouwing waarbij inderdaad de kern geraakt wordt!” Walter van Huijgevoort, Programmamanager Techniek en Facilitaire Zaken

    “Hele nuttige training en meteen toepasbaar. Afwisselende werkvormen waardoor we allemaal scherp bleven en een goede participatie in de groep ontstond.” Elske Beintema, Teammanager GGD

  • SNS-Bank

    Voor deze bank gaf ik de training “Empathie in bedrijf.” De opdracht was de communicatie tussen 2 afdelingen te verbeteren die door omvang en aard van de werkzaamheden onder druk stond.

    “Ik ben mij bewust geworden dat ik door middel van luisteren en niet te snel naar de oplossing willen gaan meer kan bereiken”

    “Dit was geen evolutie maar een revolutie in mijn denken. Ik ben niet langer met conflicten bezig maar zie mogelijkheden en stel vragen.”

  • European Patent Office

    Voor academici werkzaam binnen een afdeling van het European Patent Office gaf ik de training “Altijd een goed gesprek” gecombineerd met team buildings elementen.

    “I Liked it because it took my thinking outside of the box.”

    “The training was good to create some awareness about how we communicate.”

  • Statoil

    Voor deze oliemaatschappij werd de training Personal and Professional Resiliency gegeven. Doel was de persoonlijke veerkracht in een internationale omgeving met soms aan elkaar tegengestelde belangen en onder een grote werkdruk te verbeteren.

    “Useful in developing relaxation skills. Useful in giving coping mechanisms for stressful situations.”

    “I really enjoyed the 2 day session. My impression is that unconsciously you can have a lot more influence on events around you. Without resorting to nasty actions.”

    “I appreciate the clear and practical tools you have demonstrated / given to me. Your enthusiasm, passion and knowledge have helped me understanding the message (and take it in). Still, a lot to think about and practice on. Thank you!”

    “Balanced 2 days. Time was well spent and I’m glad I attended.”

  • Gemeente Leidschendam

    Medewerkers van deze gemeente namen in het kader van hun individuele ontwikkelingsproces deel aan een meerdaagse training “Verbindend Communiceren en samenwerken in professionele relaties.”

    “Erg leuke training en ik heb inspiratie opgedaan.” – Martijn

    “Nuttige training waarmee ik in de praktijk aan de slag kan.” – Vera

    “Nieuwe verfrissende kijk!” – Rene

    “Een training die echt tot verandering heeft aangezet” – Hester

  • Martin Air

    Voor deze luchtvaartmaatschappij werd de training Verbindend Communiceren en onderhandelingsvaardigheid gegeven. Doel was de samenwerking tussen afdelingen met aan elkaar tegengestelde belangen te verbeteren.

  • Arcus College

    Leraren van deze school namen deel aan diverse studiedagen. Onderwerpen waren o.m. Verbindend Communiceren, feedback en de dramadriehoek.

    “Voldoende leer momenten. Niet teveel “stoelendans.” Stof tot nadenken ontvangen. Was goed voorbereid en gebracht. Als prettig ervaren.”

    “Ik kan je meedelen dat de inhoud en ook de manier van presenteren van de cursus door onze docenten zeer op prijs wordt gesteld.”

    “Prima sfeer (leuke muziek), Boekje zag er prima uit, Afwisseling theorie met praktijkoefeningen was goed. “

    “Mijn hele houding t.a.v. communiceren is veranderd en ik bereik daardoor veel meer dan voorheen, toen ik nog geen idee had, dat communiceren ook op een andere manier kan, dan ik vroeger geleerd heb.Ik voel me beter, ik ben meer ontspannen, ik slaap een stuk beter en kom tot meer resultaat.”

  • Basisschool Noen

    Leraren van deze school namen deel aan een meerdaagse training om meer zicht krijgen op en vaardigheid in het gebruik van eigen positieve invloed op het gedrag van ouders, kinderen en collega’s.

    “Zeer leerzame training!” – Rachida

    “Vond het een eye-opener. Vooral de boodschap goed overbrengen en ontvangen” – Fadime

  • Jacobshospice

    Voor medewerkers van het Jacobshospice gaf ik de training Verbindend Communiceren I en II. Deze training richt zich op het vergroten van empathische en communicatieve vaardigheid alsmede emotionele zelfregulatie en het omgaan met lastige situaties.

    “Deze training heeft mijn leven lichter gemaakt en dus ook in het hospice. Ik kan meer mededogen met mijzelf en anderen hebben.”

    “Deze training heeft mijn ogen geopend door mij te laten zien dat ik goed ben zoals ik ben. Dat is een heerlijk energie gevend gevoel.”

  • The John Howard Society

    Deze organisatie begeleidt mensen die onder toezicht van de Canadese  reclassering zich oriënteren op het opnieuw  deelnemen aan de maatschappij en op zoek zijn naar werk. In samenwerking met deze organisatie co-faciliteerde ik de AVP-training (Alternatives to Violence Project) die ziet op het vergroten van de vaardigheid om met conflicten, kritiek en andere lastige situaties om te gaan. Na de training zijn zij beter in staat om met hun emoties om te gaan en alternatieve oplossingen voor moeilijke situaties te ontdekken.